pondělí 18. července 2016

První příspěvek aneb jak vzniká další blog na mateřské

Jako spoustu dalších žen na mateřské, i já jsem se pustila do psaní blogu. Proč "Máma z paneláku"? Od chvíle, kdy se mi narodil syn a já se proměnila z pracující ženy, která doma tak akorát přespává, na tu, která je v podstatě pořád doma, jsem si začala uvědomovat určitá specifika, která tahle nová zkušenost má. 
Bydlím s manželem a maličkým synem v bytě na plzeňském sídlišti kousek od lesa. Maminek z paneláků tu potkávám s kočárkem mnoho. Nejsem sama a moje zážitky a postřehy určitě nejsou originální, ale třeba se budou moje zkušenosti a nápady někomu dalšímu hodit. 
Pro mě je blog zároveň motivace začít vytvářet něco vlastního a kreativního. Je to motivace myslet.
Tak uvidíme, jak se to vyvine...

Žádné komentáře:

Okomentovat