pondělí 28. listopadu 2016

První rýma

I mé kojené dítě muselo jednoho dne dostat první rýmu. Ne že bych to nečekala, ale stejně jsem na to nebyla připravená.
Slyšela jsem něco o odsávačce hlenů na vysavač a zvlhčovači vzduchu. Ani jedno se donedávna v naší domácnosti nenacházelo. 
Teď už mi na přebalovacím pultu leží tzv. Nosátko - tedy odsávačka hlenů připojitelná na vysavač. Funguje to skvěle, jen dítko musí alespoň klidně ležet, když už ne přímo spolupracovat.
Celou noc na nás studenou páru chrlí zvlhčovač vzduchu. Je jich na trhu spousta, my máme tento od Hyundaie. 
Zatím funguje oboje spolehlivě.
Opatrně jsem se rozhodla vyzkoušet i svůj oblíbený Eucasol od Justu, tak aby miminko příliš nedráždil.
Byla jsem připravená sáhnout po mořské vodě ve spreji do nosu, případně tymiánové masti, ale ukázalo se, že na rýmu je výborné kojení vleže. Malému protékalo mléko nosní dírkou ven - nevím, jak to udělal, moje zásluha to vskutku není. Ale pravděpodobně to zafungovalo podobně jako vyplachování nosu fyziologickým roztokem. Více o tom třeba tady
Každopádně sezóna teprve začíná... 


Žádné komentáře:

Okomentovat