středa 17. května 2017

Recenze cestovni postylka Caretero Grande

Na naší zimní dovolenou jsme si pořídili cestovní postýlku Caretero Grande. Konkrétně jí najdete třeba na Alze.


Na dovolené postýlku skládal manžel a všechno šlo hezky hladce, snadno, udělalo to prostě klik a cvak a postýlka byla složená. Na dovolené jsme postýlku užili hlavně v čase, kdy jsem malého uspala a bála se ho nechat samotného v posteli. Vždycky jsem ho přendala u spícího a vydržel tam obvykle několik hodin spinkat. 
Musím vyzdvihnout praktičnost přebalovacího pultíku, dokonce s páskem na připoutání, a kapes, které jsou skvěle při ruce, když se snažíte kroutící se dítě přebalit. Je příjemné, že se dají otevřít dvířka pro dítko, které už samo vylézá. Samozřejmě, pokud mu to chceme dovolit. 
Hrací medvídek hezky svítí, melodie je trochu falešná, ale možná už je to i slabými bateriemi. trochu nepraktické je, že pokud omylem zapnete hudbu, nedá se vypnout jinak než tím, že tlačítko znovu stiknete, čímž jí bohužel zvýšíte hlasitost na maximum než se kolo protočí a hudba utichne. Stálo mě to bohužel asi dvě uspávání :-D. Vibrace jsme nepoužívali, ale jsou poměrně silné.

Celkově jsme tedy s postýlkou velmi spokojeni, zatím jsme nepotřebovali ani moskytiéru ani stříšku, na letní dovolené to však už bude zase jinak.  

U rodičů jsem si zkusila postýlku složit a několik hodin jsem s tím zápasila. Podle videa na youtube (no jo, vím, že to zní vtipně, ale už jsem byla zoufalá) jsem dělala všechno správně. Volala jsem manželovi na druhý konec republiky, samozřejmě mi nedokázal na dálku pomoct. Tatínek mi zkoušel pomoct a ani to se nepovedlo. Nakonec jsem opravdu naštvaná za postýlku pořádně zabrala a hrubá síla se vyplatila. Skládání je zkrátka slabina téhle postýlky. Možná tedy taky moje...

Žádné komentáře:

Okomentovat