středa 17. května 2017

Tip na film: Svatba mezi citrony

Snažím se obklopovat spíš dobrými zprávami a pozitivními věcmi. Dobrý film dokáže s člověkem taky slušně zamávat a proto i filmy vybírá spíš rozjuchané. A protože s mrňousem a nastaveným režimem ještě pořád do kina nevyrážíme, sbírám tipy na zajímavé filmy, které mě nerozesmutní.
Jeden z nich je Svatba mezi citrony. Kamarádka mi doporučila nejen tento film, ale i stránky www.aerovod.cz. Na nich lze za 60 Kč sledovat filmy, které mají ve svém katalogu legálně. Za 90 Kč si můžete film stáhnout. Je to velmi jednoduché a uživatelsky příjemné. Takže doporučuji dál.

A film samotný ? Recenzenti se neshodnou. Na čsfd má film 56%, na Rotten Tomatoes se zas nemůžou shodnout kritici se 70 % a diváci s 59%. František Fuka dal 70 %.

Mně se film líbil. Je osvěžující vidět trochu jinou stylizaci než je obvyklé v Hollywoodu. Zvlášť oceňuji casting, protože to, co se mi třeba od začátku nelíbilo, co mi nesedělo, se v příběhu nakonec ukázalo jako podstatné. Doporučuji :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat