pátek 17. února 2017

Recenze kočárku: Navington Caravel

Výběr kočárku je dnes poměrně náročný úkol. Je spoustu možností a když má člověk na vybranou, hodně dlouho váhá. Zkrátka a dobře, pryč jsou časy, kdy jsme všichni jezdili jednou Libertou :-) Vybrali jsme si nakonec Navington Caravel. O tomto kočárku se toho mnoho nepíše a tak snad svým příspěvkem někomu pomůžu při rozhodování.


Protože jsem chtěla veliký houpací kočárek, který se mi vejde do výtahu a zároveň s ním projedu i v lese, poměrně rychle spousta kočárků odpadla.

VÝHODY
Co se týče odolnosti v terénu, jsem nadšená. S naším kočárkem jsme projeli místa, kde jsem si ani netroufla představovat, že se projet dá. Přes kořeny v lese, díry v chodníku, sněhem, pár schodů do obchodu... Tchýně dokonce otestovala sníh velmi hluboký. Kočárek to ustál a projel. Zároveň je příjemné, že miminko necítí nárazy, korba je pěkně odpružená. Navíc je kočárek stabilní.

Velikost hluboké korby byla dalším z kritérií, které rozhodovaly - miminko se nám narodilo v květnu a já měla představu kočárku, ve kterém bude moct spinkat i v devíti měsících v teplém fusaku. Do korbičky se malý pořád pohodlně vejde v teplém fusaku z ovčí kůže a v kombinéze. 

Jako bonus se mi kočárek moc líbí a má otočná přední kolečka, která se dají zaaretovat. To se hodí především v obchodě.

Kočárek jsme koupili v obchodě nedaleko našeho bydliště u paní Chmelařové (mají i e-shop http://www.kocarkyplzen.cz/) - prodejna v Atomu je opravdu veliká, spoustu kočárků si tam můžete prohlédnout osobně. Rozhodli jsme se tak hlavně kvůli záruce. Tak velkou věc bych  nerada posílala k případné reklamaci poštou. Stalo se mi, že se mi na kloubku u rukojeti kočárku objevila malá prasklinka - zdá se, že kloubky jsou citlivé místo pro všechny kočárky - a po konzultaci v obchodě mi  objednali náhradní díl a v podstatě na počkání kočárek opravili. To si skutečně nemohu vynachválit.

Co se týče příslušenství má kočárek připevněnou síť proti hmyzu. Je černá, skládá se do kapsy v hluboké korbě a částečně se dala využít i jako sluneční clona. Pláštěnka je také připojena ke kočárku, ale zatím jsme ji příliš nevyužili. Skvělý je drátěný košík pod kočárkem, do kterého se mi vešel i nejeden větší nákup a je v něm kapsa s látkovým pytlíkem, pokud potřebujete koupit drobnější věci. Nánožník na hlubokou korbu je chytře vymyšlený, dá se rozložit i do výšky - dobré při zimě, slunci či větru.


NEVÝHODY
Potíž může být pro mnohé jeho váha a skladnost. Máme Octávii Combi a kočárek kufr s přehledem zaplní. Pomohlo by sundání koleček z podvozku, ale pokud je Vaším hlavním kritériem při výběru skladnost a lehkost, tento kočárek si nevybírejte. Kočárek váží cca 17 kg samotný. Bez dítěte a bez jeho oblečení.
Pokud budete  jezdit hlavně po chodnících ve městě nebo v nákupních centrech a budete chtít velmi lehkou manipulaci, není to úplně ideální kočárek pro vás.
Kočárek taky trochu vrže, protože se tu třou o sebe plastové a kovové díly při houpavém pohybu.

Doporučuji kočárek těm, kdo chtějí HOUPACÍ klasický kočárek s velikou hlubokou korbou. Těm komu se líbí RETRO kočárky. A těm, kdo potřebují jezdit terénem. Pro ty jsou veliká nafukovací kola fantastická.

Odkaz na stránky výrobce: https://www.navington.cz/caravel.php (náš kočárek má barvu Crete)
Video, kde je vidět, jak kočárek skládat (je tam vidět sportovní nástavba Spinnaker): https://www.youtube.com/watch?v=uuif1in06s8

Původně jsem nechtěla na tento podvozek kupovat i sportovní nástavbu, ale s podvozkem jsem tak spokojená, že jsme si jí přáli k Vánocům od rodičů. Mrňousek už sedí a je zvědavý, takže na dnešní procházku už vyrazíme ve sporťáku. Recenzi na něj dodám později :-)

DOPLNĚNÍ: Korba je zvenku omyvatelná - materiál kočárkovina. Uvnitř je měkký, asi bavlněný materiál podobný úpletu.



1 komentář:

  1. Znacka Navington je super, sama mam tento https://www.detske-kocarky.cz/kocarek-navington-scooner-2016.html a jsem nadmiru spokojena.

    OdpovědětVymazat