pondělí 26. září 2016

Co jsem vyrobila ze starého oblečení - DIY vícevrstvá plenka ze starých triček

Jak tak přebírám oblečení, zbývají mi hromady toho, co chci ještě použít. Postupně budu přidávat jednotlivé projekty, protože chci všechno nejprve vyrobit a ozkoušet...
Protože používám látkové plenky, rozhodla jsem se stará trička a tílka využít na ušití vlastních vícevrstvých plenek.

Pokud to budete taky chtít zkusit, budete potřebovat:

  • Nůžky
  • špendlíky
  • staré tričko 2 ks ( v mém případě to bylo tričko a tílko)
  • šicí stroj (já vyzkoušela maminčin overlock)

Postup je jednoduchý, odstříhněte rukávy, ramínka a vytvořte tak dva stejné obdélníky (každý má dvě vrstvy.
Sešpendlete a po stranách sešijte cikcakem, případně na overlocku - ten má tu výhodu, že sám začišťuje nožem okraje. 
Ještě jsem dvakrát prošila uprostřed normálním rovným stehem, aby se tričkovina moc nekroutila a dílo je hotovo.

Na overlocku budu muset ještě trénovat, zatím mi to s ním moc nejde, ale plenka je použitelná, už i ozkoušená. Další se povedla lépe :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat