středa 7. září 2016

Co s vyřazenými tílky a košilemi -část I.

Na dnešek jsem si naplánovala asi příliš mnoho aktivit. A v rámci debordelizačního podzimu jsem se moc daleko nedostala. 
Dnes jsem roztřídila vyřazené věci na hromádky:
Darovat na charitu, ty už jsou zabalené v pytli a vhodím je do nejbližšího kontejneru Červeného kříže
Vrátit mamince 
Schovat na výrobu něčeho dalšího - Tohle je pro mě velice riziková kategorie, protože svádí k tomu nechat si všechno. Proto jsem se rozhodla, že ještě dnes musím rozhodnout o tom, co konkrétně z těch daných tílek/košil vyrobím. Ještě jsem se rozhodla některé z košil vybělit, tak čekám, jak to s nimi dopadne až uschnou.
Prodat - další riziková kategorie.  Mám tendenci věci shromáždit, ale už neprodat. Takže jsem si dala limit 1 měsíc, do kdy musí být věci prodané, jinak se zařadí do jedné z výše uvedených kategorií. Je otázka, nakolik se to zrovna u tílek vyplatí. Moc jsem jich k prodeji ani nevybrala, protože potřebuji na své pokusy hezký úplet a materiál bude stát víc než za kolik tílko prodám. Uvidíme. Vybrala jsem k prodeji server Vinted, protože tam sama nakupuji, ale prodej jsem ještě nezkoušela.
Základem pro dobrý prodej je mít vše pěkně nafocené a to už dnes určitě nestihnu. Takže je to můj úkol na zítřejší dopoledne. Fotky pěkně roztřídit a vyvěsit na Vinted. 

Na zítřek mám už připravenou hromádku triček a těším se na pokračování.


Žádné komentáře:

Okomentovat